Órarend

frissítve 2021 május 26.

Nagyterem Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
16:30 Gyerek Taekwondo
Móni, Alajos (70/4590087)
Karate
DMTK
Gyerek Taekwondo
Móni, Alajos (70/4590087)
Karate
DMTK



17:30 Step
Ilona
Karate
DMTK
Step
Ilona
Karate
DMTK



18:30 Alakformáló
Ilona
Kangoo
Gabriella (30/3012234)
Alakformáló
Ilona
Gymstick
Zsuzsi
Néptánc
HFSE


19:30
Alakformáló
Györgyi

ZumbaFit
Zsuzsi
Néptánc
HFSE


20:30



Néptánc
HFSE


Kisterem Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
08:00 FitTrambulin
Zsuzsi
Zsákos Box
Sanyi
Zsákos Box
Sanyi
Zsákos Box
Sanyi
Zsákos Box
Sanyi


09:00
Alakformáló
Anita

Alakformáló
Anita
FitTrambulin
Zsuzsi

Kangoo
Gabriella (30/3012234)
10:00




Alakformáló
Anita

16:00 Gerinctorna
Kati

Callanetics
Kati




17:00 Karate
DMTK
GyerekFit
Zsuzsi
Karate
DMTK




18:00 Jóga (Hamarosan)
Enikő (70/4426299)
Zsírégető
Zsuzsi
Jóga (Hamarosan)
Enikő (70/4426299)
Kangoo
Gabriella (30/3012234)
TRX
András


19:00 TRX
András
YogaFit
Zsuzsi
KondiFit
Zsuzsi
TRX
András



20:00
X-Cross
Peti

X-Cross
Peti



Spinning terem Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
08:00 Spinning
Kiki

Disco Spinning
MikiBá
Spinning
Kinga
Spinning
Kiki


09:00




Spinning
Kiki
Disco Spinning
MikiBá
17:00
YOUDANCE
Roberta

YOUDANCE
Roberta



18:00 Disco Spinning
MikiBá
Spinning
Böbe

Spinning
Böbe
Disco Spinning
MikiBá


19:00
Spinracing
Peti
Disco Spinning
MikiBá
Spinracing
Peti



20:00 Spinning
Kiki
Spinning
Kinga

Spinning
Kiki



Kondipark Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
09:00






18:00 Saját testsúlyos
Szandi

Saját testsúlyos
Szandi




Óra leírások

Street Workout: Ha nem tudod hogyan kezdj bele a saját testsúlyos edzésbe, vagy szeretnél elérni egy szálkásabb testalkatot, fejlesztenéd erő-állóképességedet, akkor jelentkezz hozzám, és egy jó hangulatú edzés keretében segítek megvalósítani a céljaidat!
Kitartó munkával és akaraterővel nagyon szép eredményeket el lehet érni!

FitFight®️: Küzdősport alapokra épített fitnesz irányzat, mely különböző harcművészeti ágak mozgás anyagát ötvözi zenével. NEM aerobik óra, de csoportos óra! Rendkívül jó állóképesség fejlesztő, zsírégető! Kb. 500-600 kalória felhasználású óra! Hátizmokra nagyon jó hatással van! Nagyon intenzív!

TabataMix: A TABATA edzésmódszer elemeit ötvözi Alakformáló óra elemeivel! Változatos fitnesz-eszköz használattal! Kitűnő zsírégető és állóképesség fejlesztő óra!

FitJump: Könnyen követhető, NEM akrobatikus ugró lépések! Bemelegítéssel kezdünk. Utána kb. 15 perces ugráló blokkok, közte pedig erősítő gyakorlatok a trambulin használatával! Vidámabbnak és fittebbnek fogod érezni magad az edzés után!

Kismama torna: A kismama torna során a bemelegítést követően keringésjavító, állóképesség növelő gyakorlatokat végzünk. Ezeket célirányos, törzs- és gátizomzatot, valamint a medence körüli izomzatot kondícionáló, erősítő gyakorlatok követik. A torna utolsó részében a nyújtásé, a relaxációé és a szülés során alkalmazandó légzéstechnikáké a fő szerep. A torna során végig nagy hangsúlyt fektetünk a helyes testtartásra is.

YogaFitness: Súlyzó és gumiszalag használatával érjük el az izmok jól eső megdolgozását. Az óra bemelegítéssel kezdődik ami power yoga poziciókra épül, majd szinte az összes izomcsoportot megdolgozzuk, megmozgatjuk és az óra vége mindig 10 perc nyújtás, lazítás, relaxálás. Amit kapsz egy olyan komplex testmozgás amely formálja és erősíti az izmaidat, belső engyesúlyt fejleszt, erősítí a gerinctartó hátizmokat ezáltal javítja a tartásodat. A Fitness yoga intenzív, minden korosztálynak ajánlott.

Callanetics: A Callanetics-torna során a lassú, kicsi, de erőteljes mozdulatokkal mindenekelőtt a csípő, a has és a fenék mélyizmaira koncentrálnak. A Callanetics alapelve a gyakori ismétlés. A kezdők, illetve azok, akik korábban keveset sportoltak, tíz-húsz alkalommal ismételnek egy-egy mozdulatsort, a haladók esetében ez a szám akár az ötvenet, sőt százat is elérheti! A gyakorlatok során a hátat és a gerincet nem éri túlzott terhelés, rendszeres elvégzésük pozitív hatást gyakorol a testtartásra.